HTML

Porontyos receptek

Receptek és kész

Friss topikok

  • Marcsi: en margarin helyett vajjal csinaltam , es nagyon jol sikerult. a teszta is, pedig e szerint a rece... (2008.09.01. 19:27) Képviselő fánk
  • eva: megsutottem, finom lett, egy kicsivel tobb so kellett a tesztaba, mert tengeri soval keszitettem, ... (2008.05.07. 20:41) Sós perec

Linkblog

Archívum

2007.04.05. 13:03 Kékfelhő

Kiseszter májkréme

Csirkemájat kisütünk annyi sertészsírban (állítótag állati zsiradékkal az igazi, úgyhogy nem próbáltam még olajjal), hogy amikor megsült (alig 2 perc!) botmixerrel híg állagúra pépesíthessük. Sütés végén nyomok hozzá fokhagymát, sütés után sót, borsot és majorannát, mindet bátran. Én kb. 25 dkg májat csinálok meg egyszerre, annyi fogy el három nap alatt két felnőttnek, de mi mondjuk nagy kajásak vagyunk.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://porontyrecept.blog.hu/api/trackback/id/tr754981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása